ترس از دست دادن روزهای کودکی

همیشه اینجا حالمو خوب میکنه

هر وقت از هرجای دنیا ،از ملت و دولت رونده بشم فقط اینجا میتونه حالمو خوب کنه

نمیدونم شاید چون همیشه حالم خوبه ،اینجا، کم میام

اما بازم دلیل نمیشه که بگم فراموشت کردم

تو بهترین دوست منی روزهای کودکی

البته بعد از مهرداد

اونو خیلی دوست دارم ازم دلگیر نشو لطفا

اینجا موقعی حالمو خوب میکنه که مهرداد یا گرفتار باشه یا خواب باشه و نتونه حالمو خوب کنه

اینجا برام عین معجزه هست

من معجزه رو با چشمام دیدم

نمیدونم  سر ما و این ملت چی قراره بیاد

اما میدونم دیگه نمیتونم بگم میگذره

روزهای کودکی قشنگم فک کنم باز همه بیان سمت خودت

چون همه جارو بستن روی این مردم

خداکنه فقط تورو ازم نگیرن

دلم خیلی برات تنگ شده

کاش بچها همه اینجا بودن و  کلی کیف میکردیم از متن هاشون

اما حیف ک دیگه نمیان

دوست دارم 

از طرف گبیل در یه شب سخت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد